» sjuk

Tjenare bloggen! Jag har inte bloggat någoting för att jag har drabbat av feber, två olika infektioner i kroppen så jag ligger och sjukar här hemma utan någon ork att blogga något, så jag ber ursäkt :)
Jag har åkt in till akuten i lördags klockan halv 5 på morgonen med hög smärta i vänstra sidan där jag har opererat min njure så mamma vart orolig så fick vi åka till Sundsvalls Sjukhus Akutmottagning, jag grät hela vägen dit för det gör så ont. Kom fram dit och en sköterska fick kolla min blodtryck sen ta urinprov för hon fick veta att jag har ont när jag kissar. Halvtimme efter fick jag medicin då släppte smärtan och det var riktigt skönt så jag somnade på sängen direkt för jag sov knappt den natten med smärta i ryggen. Senare blev jag inskriven på barnavdelningen ungefär halv 7 på morgonen då fick dom ta blodprov sen fick jag en tid där dom ska göra ultraljud på min njure o kolla om det är förstorat eller vätskefylld då kanske måste operera bort men jag var jättefint i kroppen så dom tyckte det var lite konstigt att jag fick smärta och fick veta också att jag har fått urinvägsinfektion så jag fick medicin och log inne i rummet hela dagen till ungefär 3 tiden då fick jag äntligen åka hem då hann jag med stadsfesten senare på kvällen :) Nu har jag ju urinvägsinfektion och det orskade en till infektion i kroppen så jag fick feber och sår i munnen samt svullet tandkött, fyfan svårt att äta..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback