» gokart in my heart

i torsdags åkte vi iväg med flera till nöjeshallen i Sundsvall, där fanns fotbollssimulation, gokart, laserdome, jaktsimulation och tjur-ridning. Jag var så himla sugen på gokart men visste att vi skulle bara köra laserdome men sen berättade våra ledare att vi ska köra femkamp med alla grenar så jag blev sååå förvånad och glad att vi ska få köra gokart! :D Jag var fett nervös att köra det för det var första gången för mig men så fick jag sätta mig på stolen då killen startade motorn då fick jag känna en härlig känsla av motorn som vibrerar hela "bilen" :D
Så fick jag köra ut på banan och köra en lugn varv sen fick vi köra rejält snabb då gasade jag bara på och bromsa samt vrida ratten och gasa så jag sladdar vid varje kurva, vilken härlig upplevelse!
Vill uppleva det igen, så vi några har bestämt oss att ska boka en tid hos dom nu i sommar och njuta av livet! :D
pusspuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback