» today

enjoy life while you have left, a day without laughter is a day wasted
_________________________________________________________________________________________________
even closer to the beloved summer to just enjoy before I say goodbye to little Härnösand
_________________________________________________________________________________________________
Idag har jag varit på stan en snabbis och tog med mig hem två snygga linnen som jag vart supernöjd med :)
o igår var supermysig dag med mamma, vi var på stan. vi båda hittade något som vi tog med hem, jag tog hem en svart högmidja jeans och hon hittade en kofta o skor :) sen var jag på glad humör, de brukar jag inte ha när jag har lingonvecka ^^
så jag har haft typ bra helg med mamma, det är dyrbar tid innan jag flyttar till Örebro , lite sjukt tycker jag..
50 mil mellan där jag bor nu och min framtida hem, lite galet :D


Pernilla
19 Maj, 2012 - 19:53 / BLOGG: http://westinpernilla.blgog.se

Coooool bild! :)

duvetvem
20 Maj, 2012 - 19:53

visa bilder på dom du köpt!!!!!!!!!!!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback