» I'm back in Örebro

hejhej folks! 
Igår kom jag tillbaka hit igen, ville inte ens kliva upp från sängen igår för att förbereda resan tillbaka till Örebro men jag var tvungen för skolan ju ^^ Äh det är inte så farligt men lite drygt när jag vill egentligen vara hemma i kära norrland 
Det går bra än så länge, jag hoppas veckorna går fort för det är bara 6 veckor kvar till jullovet :D 
go go go! 
det är bara kämpa på med skolan och jädrans läxorna! 
Ville bara säga att jag kommer inte blogga så himla mycket som jag gjorde förut för jag har mycket andra saker att göra och jag skiter i datorn när de är dags att lägga sig för sömnen är oehört viktigt inför skolan :)
Humor can alter any situation and help us cope at the very instant we are laughing 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback