» Taggad

hejhej! 
Nu är det nog med att slöa hemma, mår mycket bättre i kroppen men är fortfarande lite öm. Imorgon ska jag tillbaka till skolan och komma ikapp dom andra. Sen blir det hem till Lundby för att käka middag sen ta med några saker till Hjälmaren för det blir en skräck kväll med vännerna, sen blir det nattcupen som gäller på lördagen då får jag vara vaken hela natten till morgonen sen får jag sova, undrar om jag kommer må bra ;) 
Men värt kan jag nog säga, hoppas jag! Jag är verkligen less att ligga hemma, jag är så van att vara aktiv under dagarna och kvällarna. Det var inte så under den här veckan, så är det ibland ^^
Jag måste nog säga godnatt och lägga mig så jag varvar ner och somnar i tid så jag har inte mörka ringar under ögonen imorgon ;)
pusspuss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback