» Time flies

hejhej! 
Gud va alla dagarna går så fort än vad man har räknat med! Allting rullar på så himla bra!
I helgens har jag varit hemma i Norrland och tagit lugnt sen var jag redan tillbaka i Örebro i söndags och sov hos killen min sen var de skola igår som vanligt men jag mådde inte så bra, hade kramp i magen och frusit ihjäl mig. Så jag gick till sköterskan och kollade om jag hade febern men de hade jag inte men hon sa att virus är på väg att bryta upp i min kropp så jag antar att jag blir nog sjuk snart och det blev så att jag ligger hemma idag och sjukar -.-
hur faan lyckas det egentligen? Ont i kroppen, huvudet och halsen plus jävla munsår har kommit fram -.- fuck this..
Så jag ligger och vilar mig så mycket jag kan så jag blir frisk innan helgen börjar för det är filmkväll på Hjälmaren o NATTCUP som gäller!
i fredags som var efterlängtade hemresan till Norrland
i söndags som jag längtade att få träffa killen min
i torsdags for vi 6 styckna tjejer till bion och såg Breaking Dawn part 2 - SUPERBRA!!
 
Så veckan var riktigt bra! Nu får jag vila mig till helgen :)
pusspuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback