» friday-sunday

hejhej! Nu tänker jag visa några bilder från fredag till söndag för jag hade ingen tid under helgen att blogga för jag har umgåtts med familjen och underbaraste 
fredags morgon
regnade när jag skulle gå till bussen med resväskan
hade sällskap av Pernilla, Hanna, Andy o Rasmus i tåget mot sthlm innan jag bytte tåg mot sundsvall
i tåget mot sundsvall, då hade jag sällskap av Mattias
vi kollade på True Blood hela vägen till sundsvall
i bussen mot härnösand, var sååå jävla nervös inför att få träffa underbaraste igen efter en månad
vilken känsla det var när jag fick se honom att komma mot mig från bilen på busstationen 
jag sov hos honom i fredags till lördag, underbar natt  han sov väldigt gott, jag vaknade typ två timmar innan jag väckte honom
mamma tog med mig och lillebror till hamnen där båten HMS Härnösand var och kunde få en guidad tur inne i båten så fick vi stå i kön en timme och halv -.- men det var SÅ HÄFTIGT inne i båten, med maskinrum, kontrollrum osv!
Så var vi på bio bara jag, mamma och Lee och kollade på Resident Evil Retribution 3D, så bra! o jävla läskigt när de gäller 3D, jag dog nästan tre gånger, jävla zombier som kommer fram helt oväntat!
 bussen hem till Lundby, helt slut i kroppen! sov i tåget på Andrés axel, såååå skönt!
nu sitter jag uppe i tvrummet med datorn, ska snart ta kvällsfika sen bums i säng!
pusspuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback