» friday

hejhej! Idag hade vi rätt lugnt och skön skoldag, vi började kl 10 idag och slutade kvart över 2 :D
Josefine följde med mig hem och fick ett litet titt runt i huset och mitt rum, så bestämde vi att hon skulle sova hos mig på den sköna soffan ;) Vi gick och köpte PIZZA och tog med hem sen startade vi The Lucky One, hon ville se den och jag ville också se den IGEN efter igår :$ så bra o fin film! Sen såg vi Mirrors Mirrors, ännu ett version av Snövit sagan, rätt bra också! Så vi båda slumrade på soffan då bestämde vi båda att gå upp o fikade litegrann innan vi skulle lägga oss, men vadå vi kunde inte sova för vi har fått i oss lite energi ^^ typiskt men ajja snart slumrar Jossan igen :D och jag också fast jag pratar med älsklingen på sms/fb tills jag kan inte hålla mina ögonen öppna då säger jag godnatt till alla :D


Anonym
09 September, 2012 - 23:13

Härliga bilder :D

Pernilla
09 September, 2012 - 23:13 / BLOGG: http://westinpernilla.blogg.se

Snygga bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback