» monday

hejhej, nu är jag HELT slut efter idag
Ja det var en vanlig skoldag med klassen, rätt okej dag men det blev mycket bättre efter skolan för min mama kom hit till örebro igår kväll för utbildning för rättegångstolk och hon mötte mig på stan idag :D vilken känsla jag såg henne gick mot mig längs på gatan, fick kraaaaaaaama henne igen! Skönt att ha mamma här och berättade allting. Ja här örebro är farligt, rykten går, någon snackar skit om en, jävligt irriterande men som sagt jag är här i örebro för min EGET framtid
Ja nu tänker jag visa några bilder från idag
nattinatti
just four days left 


Cissi
12 September, 2012 - 22:29 / BLOGG: http://chl.blogg.se

hahaha lica som vanligt

Svar: hah jaa
Frida Sjöström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback