» not my day today

vilken dag det var idag.. både roligt och jobbigt..
avstod från gympan idag pga jag hade sträckt foten i söndags så jag fick sitta och tittade på dom andra som idrottade ute. Så jag kom överens med min idrottslärare att imorgon på gympan ska jag styrketräna i deras sal med maskiner och sånt :D längesedan jag styrketränade men ja kommer jobba med magen och rygg plus armarna så får foten vila. 
Ikväll kom min kära mamma och va med mig hela kvällen samt pratade om allt. Det kändes väldigt att få ut allt inom sig till mamma och hon svarade på alla mina funderingar. Som sagt jag är här i Örebro för min egen framtid så är det bara kämpa på! 
 
varför är det en bild på min öra? däruppe och därnere på örat är gamla hål men inte den där mitten i tragus för den togs hål igår :D är så nöjd, det kändes nästan inget bara ett litet stick 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback