» saturday + sunday

tjenare bloggen! Just nu ligger jag i min säng hemma i Örebro men tänkte visa några bilder från igår och idag :)
igår:
Innan jag, pappa, Inga-Lill o Jocke for till stan
Såg på American Pie The Wedding på tv med familjen medan lillebror nördade på datorn
 
idag:
hah var helt trött o ville sova mera men var tvungen att kliva upp o kollade alla grejer är packade
såg på American Pie Reunion med Marielle i tåget mot Gävle :)
bjuder på denna bild, tagen i tågets toalett :D hah
äntligen hemma hos familjen i Örebro, efter 6 timmars resa till hit -.- puuh
just nu ska jag kolla på American Pie - the Naked Mile, hahha ibland är det roligt att kolla på såna filmer :D
nu får väl tagga inför två skolveckor innan jag får åka hem och träffa älsklingen 
pusspuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback