» thursday

hejhej! Idag klev jag upp kl 7 på morgonen, det gick bättre än igår då var jag helt sönder. 
idag var hela min klass såååå trötta hah, på historian asså den långa lektionen någonsin - 3 timmar + 20 min -.- 
men vi fick två pauser under lektionen så vi alla typ bara lyssna men kanske inte kommer ihåg vad han sa men det gick ändå bra :) det blev tydligen fotokrig på instagram igen mellan mig o angelica och samt josefine o sandija var med idag ;) tänkte visa alla bilder som la ut på instagram så får ni se hur vi har det på risbergska, såklart vi är GRISAR! nöff nöff
 
bilderna som kommer är blandat från instagram asså min (svampavaara), licadenstora, josefinebacklund o kwieien
mitt favorit brallor är på idag!

nu fick ni se flera bilder från idag :D
imorgon drar jag hem med tåget kl 14.09 mot stockholm sen byter jag tåg vidare till Sundsvall plus en sista byten är att ta bussen till HÄRNÖSAND då blir jag upphämtad av min kära mamma plus min underbaraste! 
gud vad skönt att komma hem till kära älandsbro som jag har saknat!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback