» wednesday

hejhej! 
Idag vaknade jag kl 6 på morgonen -.- helt sönder men jag tog mig upp från sängen och fixade mig i ordning innan frukost sen såklart ser jag att de är bara 5 min kvar tills bussen kommer då fick jag panik o stressa ihjäl mig med skorna o väskan sen sprang jag till bussen då hann jag med den :D vilken morgon säger jag bara :D
Så hade vi tennis på idrotten, asroligt!! har aldrig testat de förut så jag tyckte det var sååååååå kul!
norrlänningar 
Sen har jag varit i stan direkt efter skolan hela kvällen tills jag var hemma kl kvart i 11 :D Jag åt med Monica och Rebecka på Saigon, såå himla gott! Jag fick nästan matkoma, asså sååå mätt och nöjd ;)
sen gick vi till 019 så jag var där från ungefär kvart i 7 till ända till typ 5 över 10 :D jag hade sååå roligt ikväll med härliga människor! Big love to them! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback