» wednesday

hejsan bloggen, idag klev jag verkligen upp 05.30 -.- helt galet men var tvungen pga intervju med tullängskolans tolkar så jag mötte två i min klass som jobbade i min rupp med gymnasietolk blabla ja.
Och inatt sov jag inget vidare, de kändes som de skulle bomba eller något som gick sönder så jag blir typ väckt av mig själv så sitter jag upp och tänder lampan o kollar men jag är bara i mitt rum , helt crazy night
så ikväll hoppas jag verkligen jag sover gott i drömmarnas värld, måste välkomna snart John Blund ;)
tagen när jag vaknade, sååå tidigt tyckte jag just då
så jag har varit på 019 ikväll med vännerna, rätt bra kväll fast vid slutet innan jag gick till bussen blev jag tystlåten för jag var såå trött ^^
nä nu säger jag godnatt till bloggen, imorgon blir skola sen städning + packning gäller imorgon för jag ska äntligen få åka hem nu på fredag hem till Äbro 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback