» yesterday + today

hejhej! Igår tog jag väldigt lugnt men senare på kvällen efter maten var jag less att vara hemma så jag drog till Hjälmaren och umgåtts med Tim, Erik, Lovisa, Michaela, Andre, Robin och Tobbe :) senare fick jag träffa både Marielle och Max. Det var en riktig soft kväll med socialaktigt kväll :D
bussen till USÖ
Robin & Tim
 
Idag

Var de skola och jag gick dit efter en sjukvecka, lite konstigt men skönt att vara tillbaka :D
Så hade vi matte lektion som vanligt sen var de håltimme från 10 till kvart över 1 men vi fick sms av läraren som vi skulle ha två lektioner med henne, så var hon hemma så all lektioner var inställda idag så vi hade bara skola från 09.10-10.00 sen var vi klar för dagen :D Så himla skönt! Samt överraskade SA12L lärare oss alla NA12K, SA12K o SA12L att vi ska ha SKOLFOTO! Vi alla som var oberedda, har inte ens fixat oss så vi alla ville flytta till en annan dag men de gick inte så de blev ändå :)
innan bussen kom
Jag är nog nöjd med bilden :)
tack o tack jag fick blogga ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback