» Back to Örebro today

Hejhej bloggen!
idag ska jag och Tim åka tillbaka till Örebro och då ska jag njuta av sista dag av ledighet imorgon för det är studiedag i Risse :D Sen blir det skola igen på onsdag men det blir soft ändå för det är bara tre skoldagar sen är det helg redan ;) bra va? :D Hade supermysigt här i Vänersborg som innehöll av massa filmer, tv-serier, shopping i Överby, roadtrip till Örebro över dagen och påskafton av massa påskmat :)
så såg jag ut på påskafton :)
idag ser jag ut så :) känns konstigt att påsklovet är redan över :o men så är det i livet!
Jag har tre tillfällen att räkna ner till :D
47 dagar kvar till något hemligt :D
65 dagar kvar till sommarlov :D
67 dagar kvar till min 18årsdag!
 
Något att längta efter! 
näää pusshejs!


Bekka
01 April, 2013 - 12:05 / BLOGG: http://rebeckaajonsson.blogg.se

jag tror att jag vet vad "något hemligt" är, om jag tänker rätt ja ;)

Svar: haha det får du se ;)
Frida Sjöström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback