» norrland

igår åkte jag äntligen hem till Norrland och blev upphämtad av min kära mamma som jag har inte träffat på sex veckor, hemskt tycker jag för hon är bäst! Känslan att se vårdkasen då vet man är hemma efter ett tag!
Har så himla bra i Örebro också då jag ville inte ens åka hem, stackars mina föräldrar som känner så tomt därhemma utan mig. Jag har blivit så stor enligt dom, med flyttningen och gymnasiet, stannat över hemresehelger också. Så skönt att vara hemma här så jag får samla ihop krafterna inför veckorna till 8 maj då ska jag fara till Stockholm med en vän och kolla på futsal SM sen ska jag själv vara med i ett lag inför innebandy SM. Tillbaka till Örebro efter det ska jag nog åka hem till Norrland bara en gång sen är det nästa gång vid sommaren! :D
 
35 dagar - hemligt
53 dagar - skolavslutning
55 dagar - 18 år



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback