» two fucking days left

hejhej! 
Det är verkligen två dagar kvar till Örebro och älsklingen! Gud va skönt att få komma tillbaka med all rutiner på dagarna och all fantastiska vänner plus pojkvännen är närmare mig där än jag här i Härnösand och han i Vänersborg men det gick ändå bra med hela sommaren, är rätt nöjd eller GANSKA. Mest nöjd med sommarlovet var de två veckorna hos älsklingen var verkligen avslappnande för mig efter all plugg inför körkortet. Ja nu på lördag har det redan gått en månad sen jag fick körkortet, helt sjukt! Att tiden går alldeles fort!
 
Jag och mamma har handlade en hög med olika hushållsprodukter, tvättkorg, all medel osv på DollarStore sen duschdraperi på Jysk så jag är verkligen nöjd med allt. Idag köpte jag soffbord, mikrolock, stora glas och diskborstar på IKEA, sen mikro på Siba så nu har jag nog allt som jag behöver just nu :D
 
redhead
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback