» Vilken sämst uppdatering

hejhej! 
Förlåt för min ASDÅLIGA uppdatering pga sommarlov njuter jag av fullt och har massor att göra sen jag kom hem från Vänersborg i fredags kväll. Bli lämnad av honom och satte mig i tåget och såg honom när tåget rullade, hans blick slets sönder mitt hjärta och ville bara få stopp på tåget och kliva av samt stanna hos honom. Men pga föräldrarna vart jag tvungen åka hem.. Känslan vill jag fan inte uppleva igen, hatar se honom gå från perrongen och vinkade o tecknade " gråt inte, jag älskar dig " medan jag åkte iväg ifrån honom.. Kvällen innan hemresan grät jag i floder och vill aldrig lämna honom och ville förlänga veckor hos honom men fick inte pga kunde inte omboka mitt biljett :( men resan hem gick ändå bra och hemma är jag sen det.
 
Men hade gjort massor saker här hemma med mina fina vänner som innehöll av massa körning, bad, sol, övernattning och bio. Nu imorgon ska jag hem till mamma, sista dagarna va jag hos pappa men iallafall ska jag börja packa ihop mina saker och ta fram som jag ska ha med till Örebro till min nya lya :D Snart är det redan dags för andra året och där kan jag vara med min älskling varenda dag istället dö av saknaden och längtan. 
 
Jag vill redan tillbaka till Örebro där finns min älskling rätt nära mig och mina fina vänner o underbara KLASS. Allting i Örebro saknar jag och rutinerna på dagarna också. 
 
tack för mig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback