» fynd

I fredags har jag verkligen fyndat halsband med Felicia inne på Ur&Penn
var supernöjd med köpet :D
pusshejs!


Jessica
14 Februari, 2013 - 19:28

vad fin blogg du har o det är kul att läsa på din vardag bla i Örebro å skolan :) är lilla nyfiken här.. vilken typ kamera använder du när du tar bilder på dej även på saker? systemkamera nikon eller? för jag själv funderar på att skaffa en men vet inte ens vilket märke som är bäst att ha som är hållbart o ger mer skrapa bilder :) tack för hand om du svarar på min enkla fråga :) / Jessica

Svar: Tack du ha :) Jag har Canon EOS 500D och jag älskar den bäst, har själv testat Nikon men föredrar Canon för det är lättare att förstå. Det kan vara bra att börja med Canon EOS 550D eller 500D :)
Frida Sjöström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback