» bloggtork

hejhej!
gud va jag suger på att blogga under skoltiden här i Örebro :o
Hade mycket annat saker att göra så jag glömmer bloggen nästan helt bort men ska försöka uppdatera när jag har tid med det :) jag ska inte åka hem på ett tag till Norrland, ska vara kvar till sportlovet v.8 :D och det är SNART!
Men annars har jag de bra här i Örebro, allting rullar på! Dessutom det är första februari på fredag, redan!? Sjukt fort säger jag bara, den här terminen mot sommaren kommer gå som en raket! 
 
Nu i helgen ska jag spendera med älsklingen min och kolla på massa filmer, bara ligga o mysa! Det behöver jag redan även det är andra skoldag i veckan ^^ ääääh :D
Nä nu ska jag torka håret sen ta ett titt på Vampire Diaries!
pusshejs!
 
You just have to fight, it is not intended that you should give up your dream



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback