» 10 dagar kvar

hejhej!
Igår var jag på halkbanan och det var ASKUL! trodde de skulle bli läskigt så jag va nervös före men när man har börjat med bromssträcka sen uppleva halkan då släppte nervositeten :D på halkan då ska man sladda och uppleva hur du ska ta tillbaka kontrollen på bilen osv och jag sladdade på nästan alla gånger ^^
Teorin och körlektionerna är nästan 100% klara, bara en körlektion kvar sen är det teoriprov och uppkörning som gäller! LÄSKIGT och NERVÖST!! Jag hoppas jag fixar detta och de tror jag på! Nu på dagarna jag kör mycket med pappa överallt. Och pluggar också för att komma ihåg allt inför provet. 
 
Och idag är faktiskt 10 dagar kvar tills jag åker med tåg söderut mot Vänersborg! LÄNGTAR SOM FASIKEN!
Har sovit rätt dåligt på senaste nätterna för jag saknar honom väldigt mycket och orolig för olika saker men nu är det bättre :) Jag bloggar rätt dåligt under sommaren men de får ni stå ut med.
Jag skriver då och då, bättre än inget. 
 
pusshejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback