» Four days left

Hejhej!
Jag har inte gjort så himla mycket men har kört sista körlektion med trafikskolan igår och klarade alla övningar så det är dags för uppkörning och teoriprov imorgon :D nervöst men det kommer gå bra hoppas jag! Har kört jättemycket med föräldrarna men roligast är pappa sa till mig att jag får hämta hans bil om jag lyckas imorgon :D och det hoppas jag! Så jag kan köra runnnnnnttttt :D
Har pluggat på varenda dagar med jävla TEORIN på internet men jag klarar mig bra för alla tester är godkända så jag hoppas det är också på riktiga provet.. 
 
Rubriken lyder "four days left" för att det är FYRA dagar kvar tills jag åker söderut! Jag längtar ihjäl mig asså jag skojjar inte -.- men som sagt dagarna gåååår fort! Snart är jag däääär! :D
Tror inte jag har något mera att berätta om, här i Hsand är rätt dött..
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback