» i can't believe it

hejhej! har kört överallt med pappas bil, ofattbart jag lyckades ta körkort på första försöket och det känns mäktigt och frihet när har fått körkort och köra runt! Vilken SKÖN känsla! En av mina drömmar besannades.

Just nu packar jag resväskan med kläder osv för resan till söderut IMORGON!
längtar somfan till min älskling i Vänersborg :D Ska nog åka minst 7 timmar imorgon men ingen problem om har massor filmer i datorn så överlever jag resan rätt bra hoppas jag! ;)
jag och lillbrorsan var på stan idag, jag körde bilen dit och parkerade samt använda parkeringskivan. ASKONSTIGT men KUL! Han sa : konstigt min syrra kör, de brukar vara antingen mamma eller pappa som kör. Men som sagt jag njuter av friheten med körkortet :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback