» Long of waiting

hejhej! 
jag har kört mycket under dagarna, har typ lilla semester igen innan dags att pendla till trafikskolan :D
Har hjälpt farfar med riva ner gamla altanen hos hans sommarstuga, vädret här har inte varit såååå bra badväder :( är rätt sugen på att bada nån dag i HAV eller SJÖ för än så länge har jag bara badat i pool.. 
Är hos pappa under dagarna tills nästa helg då åker jag hem till mamma och träna som i helvete inför provet den 17 juli.. Nervöst men de ska gå bra! Om jag lyckas då jag får låna pappas bil eller mammas bil under de tre dagar sen drar jag söderut! Längtar dit somfaaaaaaan men dagarna går för fort nu tycker jag än tidigare då var de mer än en månad kvar men nu är det två veckor kvar.. SICK!
Tack o hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback