» Vänersborg

hejhej! 
Har ju kommit fram hit i lördags kväll men det blev strul med sista tåget som stannade en station före Vänersborg då fick Tim o hans mamma åka och hämta mig där istället men känslan att se honom kliva ur bilen var ofattbart att jag är redan här hos honom som jag har längtar sönder mig ;) Här är så mysigt och skönt plus avslappnande efter mitt plugg för körkort :D Tim har åkt med mig då jag körde hans familjs bil så han får uppleva hur jag kör och han tyckte jag var duktig så det känns bra :D har faktiskt inte fattat riktigt än att jag har körkort ;) 
Har gått på bio "World War Z" och den var sjukt bra! Solat, fikat, gått på marknad i Trollhättan, gymmat, varit på Ursand och badade idag så har gjort massa saker här. Jag bloggar sällan nu för jag njuter av min tid här så vi får väl höra mera sedan när jag är hemma igen i Norrland :)
pusshejs!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback