» my last week

hejhej!
Veckan har verkligen gått så fort! I måndags var jag i skolan typ en timme för att städa skåpet osvosv, nu allt mina skolsaker ligger i en påse i lärarnas rum. I tisdags var det KRAMPEN som skedde mellan Risbergska och Karolinska och såklart vann vi RISSE! nöff nöff!
Så det var igår som jag slutade i skolan som första åretselev och nu i höst ska jag bli andra åretselev, helt sjukt att tiden går fort!
Och har umgått med mina fina vänner hos Lica och grillade mat, mums somfan!
Idag är ju såklart sveriges nationella dag då vilar jag idag samt städade massa saker i älsklingens rum för han ska flytta till större rum :) så det var massa göra idag ^^
och IMORGON är något stort för mig - JAG BLIR ARTON ÅR!!!!
Så ikväll ska jag somna som sjuttonåring och vakna som artonåring :D
Åker hem på lördag med föräldrarna då är jag hemma i norrland mer än två månader då kommer mina släktingar på söndagen o fira mig :D Då ska jag också plugga körkort somfan i sommar! Ska lyckas!
pusshejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback