» Överraskningsfest

hejhej!
I fredags blev jag helt överraskad av mina fina vänner som har fixat överraskningsfest för jag blir 18 nu på fredag men jag delade festen med min vän Kalle som blir 17 imorgon. Hela tiden har Tim pratat om vi ska softa hos två vänner sen ville han in på Å5 och kolla "pokerkväll" jag bara jaha okej och gick in först av alla då kom alla fram och skrek högt så jag höll om mina öronen och blev skiträdd men blev väldigt glad efter man har fattat vad dom har egentligen pratat om "pokerkväll" :D otroligt kväll! Jag älskar er allihopa! Och tack för presenterna! 
 
 
Denna länken är en gif som ni kan klicka och kolla hur jag reagerade :D
http://medias.gifboom.com/medias/2d61876b503047dc80cca37ade3d0653.mp4



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback