» sommarlov

hejhej!
Det känns så konstigt att ha sommarlov nu, bara sitta hemma och pluggar ihjäl med körkortet.. Har besökt en snabbis på gamla skolan och träffade några :) va där med Tobbe o Robin 
då vi två åter igen barn på skolgården ^^ roligt va det
Sen har hälsat på min morfar på ålderdomshemmet i Gideå, lite sorligt att se honom i dålig skick.. Så gammal också :( men han har det bra där ändå.
Har kört runt i stan med lillbrorsan också på min kära moppe, snart är det bil som gäller :D
har också övningskört med pappa, lite läskigt men det gick bra!
jag saknar min älskade tim men får ha tålamod till aug då får jag träffa honom igen, lång väntan men det är så när bor långt ifrån varandra och båda är upptagna
vi två mot hela världen 
tack för mig!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback