» Summer 2013

Denna sommar blir nog den bästa sommaren på länge!
Har gjort massa saker, övningskört med föräldrar, kört med skolan och blev godkänd i alla områden så nu är det bara nöta på och bli van med alla rutiner och säkerhetskontrollen på bilen :D Har varit på Gröna Lund, senare i juli blir det Liseberg, Skara Sommarland och gokart med massa aktiviteter. Plus en av några saker jag längtar sjukt mycket efter är min älskling! Grr men som sagt jag har bra tålamod :D lite tjatig men kan göra vad somhelst ;)
 
Min teoriprov ska ske på den 17 juli och uppkörningen den 18 juli i Sundsvall men idag fick jag veta att en tid är ledigt här i Härnösand för uppkörningen och jag FICK den! :D gud va snäll min körlärare som fixade för hon visste jag ville sååå mycket uppkörningen ska ske här och det blev så :D Både teoriprov och uppkörning sker samma dag!
SÅ AWESOME MITT LIV ÄR JUST NU :D
 
Men ska plugga somfan och köra mycket så jag blir godkänd, en av mina drömmar ska gå i uppfyllelse -
HA KÖRKORT!
 
jag såg ut så idag, enkelt :)
dig vill jag slippa rätt snart och de ska jag! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback