» dem som betyder oerhört mycket


Marielle Norberg

Du har stöddat mig oerhört mycket nu sista tiden
det tackar jag annars skulle jag ha inte orkat mycket.
jag har känt dig aslänge nu, jag är glad för det.
du är en tredje del av mig

älskar dig


Josefine Backlund
du har hjälpt mig i mina svåra stunder
det betyder oerhört mycket för mig
det känns som jag har känt dig hela mitt liv men det har jag inte gjort
du vet mycket om mig, nästan hela mitt liv vet du om.
du är en tredje del av mig.

älskar dig

jag innehåller 3 delar
jag vet om mig själv, Josefine vet mycket om mig och Marielle gör det också.

förlåt mig att jag tjatar om de två tjejerna och ni märks att dem betyder oerhört mycket för mig. för dem har hjälpt mig mycket och dem tjejerna har jag haft djupa samtal med.



de är min blogg då betyder de jag får skriva vad jag vill.
jag beskriver om mina känslor då känns de som jag släpper ut inom mig själv.

de är ett fan skön känsla



anonym
14 December, 2010 - 19:02

jo det är din blogg men tänk på hur dina vänner känns


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback