» very bad upd.

jag har en massa grejer som jag har inte visat än. Jag ska men nu har jag ingen ork att fota på dom.

i tisdags fick jag akutåka till Övik därför att min morfar fick åka ambulans direkt till sjukhuset i Övik. Så vi fick åka dit till mormor o hålla sällskap.

Morfar hade väldigt farligt lågt blodstryck, blodsbrist och vätskebrist. Han har ätit en massa mediciner sista tiden men nu doktorn har tagit bort alla hans mediciner och gav en medicin. Då mådde morfar mycket bättre. Jag blev så förvånad men väldigt glad att morfar mår bättre. Men han stannar fortfarande i sjukhuset över nyår.

Jag bara hoppas han kommer hem i bättre skick än åkte från i dålig skick.

Igår jag shoppade med min kusin Jennifer i Övik stan. Köpte två munktröjör och en leggins. Är asnöjd med köpet :)

Idag kom jag hem från Övik. Jag är lycklig jag får sova på min säng än mormors soffan.

Jag avslutar med ett bild på mig

bilden är från julafton. sry för dålig kvalité




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback