» 20 september 2010


idag vaknade jag kl halv 9 och börjar 20 i 11. jag är alltid seeeg på varje morgon. Jag fikade o klädde på mig och som vanligt sminkade jag mig och plattade håret sen kom Josefine med sin moppe och väntade på mig. Sen drog vi till skolan. Vi hade matte före lunch. Vi åt lunch sen var det engelska. Jag hade konstig humör idag efter valvakan igår. Sen hade vi matte igen. Sen var det rast 20 minuter. efteråt var det svenska. då skulle vi tjejerna och Yafet redovisa våran klassika böcker för killarna i klassen. Det gick bra för mig. Jag är glad för det :)

Sen slutade vi 20 över 3. Jag drog hem och gjorde läxor. Jag hatar läxor.

Nu sitter jag på soffan o bloggar och samtidigt tittar på TV. Ska titta på CSI NY på kanal 5 kl 21.00

* fridasjöström



sandija
23 September, 2010 - 20:31 / BLOGG: http://kwieien.blogg.se/

sv. jag med <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback