» örebro ♥

nu kommer bilderna från Örebro!


jag, Marielle o Rebecka i bussen till Örebro

jag med saltpinne ;)

Robin, Yafet o hans knät satt jag :)

(jag visar den ist för den andra)
det hände en grej ba ;)


Simon, Sara o Yafet :)


Martin, Marielle o Sebastian inne på Livin i Örebro


Sebastian :)


nu kommer innebandy bilderna :)

jag nr 18, domare, Marielle nr 29
mötte Manillaskolan


Marielle ♥


Jag :)


jag o Marielle pratade om min andning, jag kunde nästan inte andas men till sist kunde jag.



marielle ♥


jag


Sammer ♥
jag märkte du är så rolig o mys person!


Sara ♥


Petra ♥

saknar er redan!


på vägen hem :)
bussen var fullt packad!


ps. jag saknar dig Sandija! ♥

tack för dagarna! ♥♥♥♥♥

* fridasjöström



sandija
30 September, 2010 - 17:58 / BLOGG: http://kwieien.blogg.se/

sv. ja vet :D



saknar dig oxå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback