» avslutas den 27 augusti

Avslutas den 27 augusti så sätt igång och FRÅGA! :D
bara fråga ;)
jag bits inte :*
* fridasjöström


Wilda Crazy
20 Augusti, 2011 - 15:05 / BLOGG: http://crazywilda.blogg.se/

-Har du husdjur?

-Har du bra självförtroende?

-Kär i någon?

-Vad ska jag förbättras med min blogg?

-Vad tycker du om mig?

-Colaberoende?

-Vad tycker du om Sthlm?

-Sthlm lr Sundsvall?

-Oskuld?

pusspuss

hjjonsson
20 Augusti, 2011 - 15:05 / BLOGG: http://hjjonsson.blogg.se/

1. Vad för linje tänker du ta?

2. Vilken kollektiv vill du bo sen?

3. Längtar du till Örebro?

4. Favorit serie?

5. Favorit film?

6. Favorit parfym?

7. Favorit läsk?

8. Favorit mat?

9. Vad brukar du göra när du sitter vid datorn?

10. Vem är din bästa vän?

Ska komma på fler frågor sen! ;)

Okänt
24 Augusti, 2011 - 15:05

Vad heter du? haha

hmm.. jodu, kan du bygga upp en egen hemsida? om nej? vill du lära dig att göra sånt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback