» Dag 1 - tio saker jag vill göra innan jag dör

Dag 1: Tio saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 2: Nio saker om mig själv.
Dag 3: Åtta sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 4: Sju saker jag ofta tänker på.
Dag 5: Sex kändisar jag tycker är ursnygga.
Dag 6: Fem saker jag aldrig skulle vilja göra.
Dag 7: Fyra saker jag har köpt den senaste månaden.
Dag 8: Tre sätt att få mig le/skratta.
Dag 9: Två gamla favoritlåtar.
Dag 10: Något ni inte visste om mig.
Jag vill åka utomlands för jag har aldrig gjort det än :$
Jag vill hoppa bungyjump, det har jag alltid velat länge!
Jag vill lyckas att ta student, det ska jag göra!
Jag ska skaffa en eller flera hund/hundar, det var mitt dröm och det är fortfarande.
Jag vill dyka och ser alla fina vackra fiskar!
Jag ska donera pengar till olika organisationer, speciellt Cancerfonden.
Jag vill bli en riktig fotograf, samtidigt skapa ett eget företag som ungefär vid namnet Sjöströms Fotografi AB.
Jag vill åka på en Safari resa och samtidigt fota alla vilda djur.
Jag ska köpa all utrustning som tillhör min Canon 500D.

* fridasjöström



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback