» Dag 4 - sju saker jag ofta tänker på

Dag 1: Tio saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 2: Nio saker om mig själv.

Dag 3: Åtta sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 4: Sju saker jag ofta tänker på.
Dag 5: Sex kändisar jag tycker är ursnygga.
Dag 6: Fem saker jag aldrig skulle vilja göra.
Dag 7: Fyra saker jag har köpt den senaste månaden.
Dag 8: Tre sätt att få mig le/skratta.
Dag 9: Två gamla favoritlåtar.
Dag 10: Något ni inte visste om mig.
Framtiden är den största tanke jag tänker mycket på.
Och jag tänker mycket på fina nära&kära jag har, som är vilket tur
Och min älskade farmor som har dött i cancer snart för tre år sedan
Jag tänker mycket på samhället och förflutna
Och så tänker jag också på vad kan ändra och hur blev skillnaden

Till sist tänker jag väldigt mycket på skolan, om jag lyckas ta examen från grundskolan med bra betyger och tya student som är sista man gör av hela sitt skolliv
* fridasjöström



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback