» bytt

jaaa! nu ser ni tydligen jag har bytt till en juligt design :D
mysigt!
om ni ser inte riktigt så tryck på F5 :)
just nu har jag jädrans inflammation i ryggen :/ var hos doktorn idag, ska köpa medicin imorgon och äta det en vecka sen ska jag tillbaka igen -.-
orkar inte med detta egentligen, hade ju inflammation i vänstra ben typ tre veckor sen :o
nääe nu ska jag kolla på film och unna mig med julmust :):):)


Emma
02 December, 2011 - 21:47

Menar inte denna fråga som respektlös, så du får inte ta det så. Men jag undrar hur du kollar på film som? Är det någon speciell film osv? Med tanke på att du inte hör vad som sägs liksom =)



Ta inte detta fel!! tycker de vore intressant att veta bara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback