» hem till pappa

idag ska jag hem till pappa och fira "julafton" imorgon med farfar och lillebror :)
sen på lördag morgon drar jag och lillebror med mamma till Husum, en bit längre än Örnsköldsvik och fira jul med moster, morbror, kusin, mormor o morfar :D
____________________________________________________________________________________________
med all min julklappsinköp var JOBBIGT!! var ju på Birsta igår och jag var där med Marielle från kl 1 till kl 7 på kvällen åkte jag hem så jag var där 6 timmar -.- det var jättejobbigt för mig, hade ont i fötterna, ryggen och knäna..
_____________________________________________________________________________________________
Och förresten jag var på sjukhuset och kollade min rygg - fick svar att jag ska kallas in för röntgen och reumatisk prov.. jag kanske har reumatiska sjukdom - det är sjukdom när man har ont i lederna och benen sånt där.. vill verkligen inte ha sån sjukdom för det finns i släkten så det finns risk för mig..
______________________________________________________________________________________________
pusshejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback