» Midsommar

Midsommar tillbringade tillsammans med Rebecka www.rebeckaajonsson.blogg.se
o Josefine www.josefinebacklund.blogg.se

jag hade inte haft så himla bra kväll/natt på länge
TACK för kvällen/natten!

nu bombar jag med bilder :)

jag redigerar ingenting idag, jag bara lägger in bilderna :)

midsommars klädseln/smink/hår

linne H&M | tunika GinaTricot | Leggins GinaTricot


mascara Max Factor Lash Effect | kajalpenna H&M | ögonskugga Dermoshop | solpuder Dermoshop


naturligt släppt hår med utbakad fläta längs linjen vid pannan



-






nu kommer de lite knäppa bilder ;*









rena nostalgisk bild
( sån typ hade vi gjort när vi var typ 12-13 år gammal )




vi satt ute o åt glass samt grillade marshsmallows







ni ser tydligen att Jossan försvann mellan oss för vi höll på ramla då tyvärr tog jag o Bekka över bilden ^^




we see you

TACK SÅ MYCKET FÖR KVÄLLEN/NATTEN!
ni gjorde min kväll till den bästa någonsin än så länge! <3

* fridasjöström




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback