» veckans inlägg

Hej!
jag har inte ens bloggat en hel vecka typ tror jag ^^ så jag sammanfattar min vecka via bilder :)
njut!

bilderna kommer vara i minityrer men ni kan klicka på bilden så den blir större :)

Måndag:
 
lill sötnos marielle sov för hon kände sig inte så himla bra samt vi hade ingen lärare alls så hon passade på att sova

Torsdag:

vi hade sista dag för teckenspråksprojektet så de är avslutad :( ärligt var de jävligt kul!
så skolan bjöd oss på en fin lunch men de var inte gott men efterrätten var GODAST!
PANACOTTA!! gött :)
på senare kvällen var jag på trafiksskolan o var på handledarenskurs om övningsköra bil :)
sen stack jag till smitingen där var mina kompisar :)

Fredag:
        
                              jessica                   tobbe                 mitt ben med sköna shorts!


jessica



josefine o daniella


fanny


rebecka med min coola solglasögon
( jag tycker de passar henne jävligt bra :D )


titta inte på mig, bara på rebecka för hon är jävligt söt!


rebecka | josefine | jag
senare på kvällen var vi på bio med 3D :)
Pirates of Caribbean on stranger times

betyg: 5 av 10

så hela veckan var helt fett skön :)

tack för allting, alla! även ni killarna :)

* fridasjöström



Daniella
28 Maj, 2011 - 20:31 / BLOGG: http://daniellajatko.blogg.se/

Riktigt bra vecka, speciellt fredagen med brännbollen alltså!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback