» everything we do in the last years is the end of everything

idag jag o rebecka tänkte lite på saker som har hänt på skolan
i år blir det sista
julbord, lucia, julavslutning, fångarna på skolan, juldansen, klassresa + skolavslutning..
det känns så himla hemskt, ärligt vill jag inte lämna min skola men samtidigt vill jag börja på ett nytt liv
problemet är jag kommer sakna den gamla tiden för mycket, med klassen och allting!

i miss it <3

( klicka på bilden då blir det större )









ni är helt enkelt bäst! jag kan inte enkelt beskriva hur jag är glad att har er som min klass
ni är mina bröder och systrar! Vi har pratat om allt mellan himmeln och jord
det har blivit katastrof och underbart
När vi slutar då tackar jag er för underbara 11 årstid!
tusen tack! en stor kärlek till er! <3



jossan
26 November, 2011 - 21:08 / BLOGG: http://josefinebacklund.blogg.se/

härlig återblick :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback