» home

Hejhej, just nu ligger jag i pappas säng här i Härnösand, so weird.. Min lillebror har tagit över mitt rum för han kommer vara här mycket än vad jag gör :)
Ja idag spenderade jag nästan hela dagen att åka i tåg hem till hit. Lite drygt men jag gör allt för att få träffa familjen :)
innan jag for till stan och möta några
I tåget mot Stockholm
I tåget mot Sundsvall
I bussen mot Härnösand
Just nu ligger jag här i sängen hemma hos pappa och saknar min underbaraste som är i Vimmerby, hoppas han har en riktig bra dag för han fyller år idag och det är också våran första månad tillsammans <3
Daniel, det finns ingen ord som kan beskriva mitt kärlek till dig, jag är så himla kär i dig! Du får mig att må bra, jag går runt med ett leende på läpparna. Du är mitt allt, jag älskar dig! <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback