» lite bättre uppdatering

Just denna helg är jag hos pappa, har varit här sedan från fredagen och ska åka hem imorgon eftermiddagen. jag klarar inte vara här ifrån killen min! Vill bara åka tillbaka till äbro för där jag trivs bäst!
ja bilden avslöjar rätt en del <3
Igår såg jag ut sådär innan grillningen med familjen sjöström+dahlbäck 
Igår kväll blev helt spontan övernattning hos Jossan, rätt mysigt!
idag blev de bestämt med Tobbe, Jossan o Anka att träffas för att umgås lite samt sociala! Det blev mat på mcdonalds sen stannade vi där typ nästan tre timmar, satt och skrattade rätt mycket! Sen satt vi på hemköps garaget och bara softa ända fram till 10 så gick vi hem efter har varit med varandra från halv 3 till ungefär halv 11 på kvällen :) rätt mysig kväll fullt av skratt!
Jossans bild på instagram : josefinebacklund - kvällens bild på oss alla fyra!
Ankas bild på instagram : converseannika97 - kvällens bild på oss tre söta! 
tack för kvällen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback