» örebro x3

tjenare bloggen! Jag är hemma igen ikväll, har ingen ork att åka in till stan och umgås med vännerna för skolan tar all mina krafter redan från 9.15 till 15.45 idag även vi hade långa håltimmen :) 
nja tänkte visa några bilder igen av de idag :) 
på morgonen innan jag for till skolan fast på vägen dit blev de inte samma frisyr hah, tog upp håret i hästsvans ^^
några minuter innan den första riktiga lektionen startar, de var engelskan om ni ville veta :)
Rebecka o Hanna, resten av oss syns inte men vi alla satt på golvet när vi hade håltimme :)
bjuder väl på denna bild från vägen hem igår efter skolan :)
det var de jag ville visa! :D
 
ps. jag saknar & älskar dig gubben om du läser detta! <3
pusspuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback