» örebro

Nu är jag hemmastadd hos familjen här i örebro och mamma&pappa har redan åkt för längesedan. Det känns så himla konstigt o lite jobbigt, ja jag är ju morsgris. Älskar att vara hemma med min kära mamma så nu är de stor förändring så det blir helt annat. Familjen är så himla toppen! Dom är så snälla mot mig och gud va toppen säger jag bara! Rummet är så toppen, bred säng, bra soffa o allt! Har kanaler i min platt-tv så de är LYX här hos familjen! Imorgon ska jag kliva upp halv 8, gud va nervös jag kommer bli inför skolstarten! Ska visa på rummet senare när jag har tid!
Är så himla trött o helt slut! Sov halv 3 inatt och klev upp kl 5 för att åka iväg kl 6 till hit så jag sov i bilen men det räckte inte till sömnen ska fulländas. Och har fått veta mycket nya saker så allting är ju nytt! Så jag ska snart lägga mig då lär jag somna direkt och sova djupt :D det hoppas jag för det behöver jag verkligen innan skolan imorgon.
pusspuss! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback