» tuesday

Hejhej! :D
Som vanligt ska jag blogga för att jag vill visa hur det jag har här i Örebro! :)
Idag började jag klockan 8 på morgonen, fett drygt men Rosie väckte mig kl halv 7så jag klev upp och klädde på mig samt fixade litegranna. Så vi for halv 8 så skjutsade dom mig till skolan, så snällt så jag slipper ta 07.07 bussen och byta i stan ^^ Idag var verkligen tung dag på skolan, flera olika pass från 08.00-16.15 -.-
Why so serious, honey?
Vi satt på golvet och väntade på matsalen skulle öppna
Så när jag kom hem då åt jag väldig god mat! Efter det så tog jag en skön dusch, det behövdes verkligen med all värme! jag duschar nästan alltid 20-30 min :$ såå himla skönt! 
Efter det gjorde jag mina läxor, har fått fyra olika läxor. Alla är gjorda! Duktiga lilla jag ;)
 
jag saknar & älskar dig älskling! 
 
Godnatt lilla bloggen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback