» back to the school tomorrow

hejhej alla läsare!
Under två dagar har jag stannat hemma från skolan pga svinkoppor har jag väl berättat i tidigare inlägg ;)
ja det är inte skönt att ha svinkoppor, jag ska till skolan imorgon då har jag fortfarande sår men har ingen val
är ju inte direkt sjuk så jag måste till skolan o plugga ikapp efter dom andra i klassen -.-
och ta läxor med hem också.
Jag är rätt trött, det är en biverkning av pencillin -.-
jag har ingen nya foton alls, hade ingen tid att fota alls!
fan jag måste gå ut och fota fota fota så jag har massa nya bilder att lägga ut på bloggen ;)
palla ta samma bilder o be ursäkt att ha en bildrepris ;) ihih
_______________________________________________________________________________________________
ja stämmer, idag hämtade jag posten och såg en brev som är adresserad till mig
gissa vad det är för brev? joo brev från posten och det stod att min mobil är på OKQ8 efter har varit på lagning på lång tid, gissat hur mycket jag har saknat min htc! är otroligt less att ha knappar -.-
så det är nog otroligt skönt att få den tillbaka ;)
ojj det blev lite lång inlägg, hade lite lust att skriva :$
haha jag bjuder på den bild :$ den var första gången jag fick röra HTC Legend ^^


Lavali - Skaraborgs största blogg
25 Januari, 2012 - 16:31 / BLOGG: http://lavali.blogg.se/

kikar förbi idag igen och läser lite och passar på att önskar dig en trevlig fortsatt lillördag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback