» snöskoter-liv är bara love

jag visar några bilder från tidig vår 2011
jag saknar att få köra snöskoter, nu går ju inte pga för lite snö här i Hsand -.-
jag med min kära Polaris Indy XLT
ser ni att det var mycket snö bak på skotern? för jag har kört runt på sjön o gasat samt svänga o den lutade åt sidan, jag sitter nästan aldrig, jag står mest eller har jag en ben på sätet sen andra ben står samt dra åt sidan när svänger då LOVE :$
grillning är mysigt
hahah digga mig :$ jag skiter i hur jag ser ut för när jag ska ut o köra då ska jag inte vara sminkad o snygg - onödigt ju ^^
hehe jag kör o lillebror sitter bak ^^
lol jag står o försöker att va kool med solglasögonen :$
farfar grillade par korvar, just den bilden är lillebror kortare än mig men nu är han snart ikapp mig -.-
som sagt snöskoter-liv är bara för underbart!


Sanna A
16 Januari, 2012 - 23:04 / BLOGG: http://kurden.webblogg.se/

Sv; Jo tack, det är bara bra med mig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback