» training

Hej bloggen!
Ikväll ska jag äntligen börja träna efter ett tag pga ryggproblem ^^
hoppas jag har kvar min kondis och sånt :$
nu visar jag gamla bilder från tidig 2011 av mina innebandysträningar :$ nu har jag helt annat innebandykläder, klubban, skor för fick nya saker av laget :D
Frida Sjöström # 10
______________________________________________________________________________________
och fick hem en brev från sjukhuset
o det stod att jag är inkallad till röntgen på hela ryggen, då får jag veta vad som är problemet med ryggen..
Och ska också ta reumatisk prov senare..
Äh jag överlever! :*


H J J O N S S O N
06 Januari, 2012 - 18:27 / BLOGG: http://hjjonsson.blogg.se/

Hur länge har du spelat innebandy? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback